FAQ Geefeenborrel.nl

ALGEMEEN

Wat is geefeenborrel.nl?

Geefeenborrel.nl is een idee en initiatief van TUBES – Wines & Spirits by the glass. Het platform is opgericht vanuit de huidige behoefte om elkaar te steunen, aan een ander te denken en mensen op een verantwoorde manier samen te brengen op afstand.

Hoe werkt het?

  • Bestel een of meerdere boxen en laat deze bezorgen op een gewenst adres. Let op: wil je verschillende boxen op verschillende adressen laten bezorgen? Plaats dan ook meerdere bestellingen. Per bestelling kun je 1 afleveradres invoeren tenzij je een adressenlijst upload bij je bestelling. Een voorbeeld download je hier
  • In het bestelproces kun je een persoonlijke boodschap voor de ontvanger toevoegen
  • Wij verzenden jouw box(en) via brievenbuspost (geen zorgen, de PET tubes met wijn zijn onbreekbaar!)
  • Laat je meerdere boxen bij vrienden of familie bezorgen? Vergeet dan niet zelf ook een box te bestellen en plan een videocall of telefoontje om samen te kunnen borrelen!

Kan ik de inhoud van de box kiezen?

De box wordt geleverd met een standaard assortiment van drie verschillende witte wijnen. Op de productpagina kun je vinden welke wijnen dit zijn. Deze wijnen zijn speciaal geselecteerd en gebotteld voor de ‘Geef een borrel box’. Het is niet mogelijk om een andere inhoud te selecteren. 

LEVERING

Wat is de levertijd?

Wij verzenden uw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen.
 

Bovenstaande informatie is een indicatie. Voor de correctheid hiervan zijn wij afhankelijk van de postbezorgers.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden gratis verzonden!

Kan ik het pakketje volgen?

Omdat de boxen als brievenbuspost worden verstuurd, is het niet mogelijk om de zending te traceren.

Is er fysiek contact met de bezorger van jullie boxen?

Nee, omdat de boxen als brievenbuspost worden bezorgd is er geen contactmoment met de bezorger.

BETALING

Hoe betaal ik voor een bestelling?

Je kunt voor een bestelling betalen middels iDEAL, Apple Pay, Creditcard, PayPal en Bancontact (Belgie). Andere betaalmogelijkheden bieden we (op dit moment) helaas niet aan.

RETOUREN

Kan een ontvangen box geretourneerd worden?

Je hebt altijd het recht om je bestelling binnen 14 dagen te (laten) retourneren. In dit geval zijn de verzendkosten voor de verzender. Wil jij of de ontvanger van jouw box deze retourneren? Stuur een mailtje naar klantenservice@geefeenborrel.nl om de retourzending aan te melden en stuur de box retour naar TUBES BV | Franciscusweg 14, 1216 SK in Hilversum. Zorg dat deze voldoende gefrankeerd is. Na ontvangst van de retourzending storten wij het betaalde bedrag terug op de rekening van herkomst.

GOEDE DOEL

Hoe steun ik het Rode Kruis met de aankoop van een ‘Geef een borrel box’?

Per verkochte box doneren wij € 1,50 aan het Rode Kruis. Dit bedrag is al verwerkt in de verkoopprijs van € 15,- en komt daar dus niet nog bovenop. We rekenen een donatie van € 1,50 per verkocht artikel, en niet per geplaatste bestelling. Hoe meer boxen je bestelt, hoe meer donaties er naar het Rode Kruis gaan. 

Waarom het Rode Kruis?

TUBES – Wines & Spirits by the glass (initiatiefnemer geefeenborrel.nl) is altijd bezig met duurzaamheid en hecht waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. In deze vreemde en moeilijke tijden is dat niet anders. Daarom vinden wij het onze plicht om met geefeenborrel.nl ook een maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren in de vorm van donaties aan een goed doel. Wij hebben gekozen voor het Rode Kruis vanwege de essentiële rol die zij spelen in de strijd tegen het coronavirus.

Hoe zit het met de verdeling van de inkomsten?

Het grootste deel van de inkomsten dekt onze inkoop- en productiekosten. Na aftrek van deze kosten en de donatie van € 1,50 blijft er voor onszelf ook een klein bedrag over. Wij zijn een startup en vallen buiten alle financiële compensatieregelingen van de overheid om bedrijven en ondernemers in deze crisistijd te ondersteunen. Met dit product maken we een minimale marge zodat we in deze periode het hoofd boven water kunnen houden.

CONTACT

Hebben jullie een klantenservice?

Om de kosten en daarmee de verkoopprijs zo laag mogelijk te houden, hebben wij geen telefonische klantenservice. Heb je vragen over de box, jouw bestelling en/of andere zaken? Stuur dan een mailtje naar:  klantenservice@geefeenborrel.nl We streven ernaar je binnen 2 werkdagen antwoord te geven!